Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienia w dostarczaniu biletów z systemu e-IC w dniu 16.03.2025 roku

Aktualizacja: 2025-03-17, 07:28 (4)
Opublikowano: 2025-03-16, 17:57

 AKTUALIZACJA:

Awaria systemu e-IC została usunięta.

W godzinach popołudniowych wystąpiła awaria systemu sprzedaży biletów, co skutkuje opóźnieniem w dostarczeniu biletów zakupionych w systemie e-IC. W takiej sytuacji, jeżeli ktoś posiada konto w e-IC, należy zalogować się do konta na stronie: https://ebilet.intercity.pl/ i w zakładce MOJE BILETY - pobrać bilet. Pasażerowie, którzy zakupili bilety z konta gość i ich nie otrzymali do momentu rozpoczęcia podróży, powinni okazać przy kontroli potwierdzenie płatności za bilet.

Administratorzy systemu intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu e-IC.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.