Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Zwroty biletów w związku z utrudnieniami spowodowanymi warunkami pogodowymi

Aktualizacja: 2025-01-17, 12:16 (3)
Opublikowano: 2025-01-15, 15:38

W związku z utrudnieniami spowodowanymi warunkami pogodowymi i ich konsekwencjami, wprowadzamy szczególne zasady zwrotów biletów ważnych na przejazdy pociągami PKP Intercity w komunikacji krajowej ważnych w okresie 14-15.01.2025 roku.

Zwrotu biletów można dokonać:

  • w dowolnej kasie biletowej, prowadzącej sprzedaż danego rodzaju bilety – gdy zostały kupione w kasie biletowej,
  • w kasie biletowej PKP Intercity – gdy zostały kupione w serwisie e-IC, serwisie e-IC 2.0 lub aplikacji PKP Intercity,
  • w drodze złożonego wniosku – gdy zostały kupione w innych kanałach niż serwis e-IC serwis e-IC 2.0 lub aplikacja PKP Intercity (np. serwis agenta) albo gdy kasa biletowa nie ma możliwości zwrócenia biletu.

Zwroty biletów w komunikacji krajowej

Podróżni, którzy posiadają bilet jednorazowy, bilet Multiprzejazd, Multiprzejazd Max, rezerwację miejsca, dopłatę do pociągu EIP lub bilet na przewóz, ważne na przejazdy w okresie 14-15.01.2025 r., mogą je zwrócić na następujących zasadach:

1) należności za wyżej wymienione dokumenty przewozu zwracamy bez potrącenia odstępnego, w terminach przewidzianych na ich zwrot, z zastrzeżeniem że należności za bilety według oferty Bilety Grupowe zwracamy do końca terminu ważności tych biletów w kasie biletowej PKP Intercity, z wyjątkiem biletów opłaconych przelewem (w tym przypadku zwrot środków następuje w drodze złożonego wniosku),

2) Podróżni, którzy:

a) zwrócili dokumenty przewozu z potrąceniem odstępnego, mogą ubiegać się o jego zwrot w drodze złożonego wniosku,

b) nie wykorzystali swoich dokumentów i nie zwrócili ich w wymaganych terminach, mogą ubiegać się o zwrot w drodze złożonego wniosku.

 

Zasady składania wniosków o zwrot należności za niewykorzystane dokumenty przewozu w komunikacji krajowej znajdują się w Regulaminie przewozu pociągami PKP Intercity  oraz na www.intercity.pl.