- EIP nr 6104/5 relacji Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy drugiej w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- EIP nr 1310/1 relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy drugiej w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- EIP nr 3100/1 relacji Kraków Główny – Warszawa Wschodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy drugiej w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
- EIP nr 5102/3 relacji Gdynia Główna - Warszawa Zachodnia w zestawieniu: jeden wagon klasy 1, wagon gastronomiczny oraz sześć wagonów klasy drugiej w tym wagon przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózku.
W związku z powyższym mogą być Państwu przydzielone inne miejsca niż wskazane na bilecie, prosimy o zapoznanie się z informacją zamieszczoną na drzwiach wewnątrz wagonu.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do