Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Przerwa w ruchu na odcinku Jezierzyce Słupskie – Słupsk w dniu 18.04.2025 roku

Aktualizacja: 2025-04-18, 22:58 (4)
Opublikowano: 2025-04-18, 18:26

W dniu 18.04.2025 roku z powodu usterki sieci trakcyjnej na szlaku Jezierzyce Słupskie – Słupsk  od godz. 17:00 występują utrudnienia na odcinku Słupsk – Lębork

Opóźnienia pociągów mogą przekraczać 60 min.

  • Pociąg IC 18115/5 „POBRZEŻE” relacji Łódź Fabryczna – Kołobrzeg został odwołany na odcinku Jezierzyce Słupskie – Słupsk.

Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

Od stacji Słupsk do stacji Kołobrzeg pociąg uruchomiony składem zastępczym.

  • Pociąg IC 3806/7 „ZEFIR” relacji  Przemyśl Główny – Ustka  odwołany na odcinku Słupsk – Ustka.

Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

  • Pociąg IC 58106/7 „GRYF” relacji Olsztyn Główny - Szczecon Główny odwołany na odcinku Damnica – Słupsk 

Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

  • Pociąg IC 85102/3 "ŻUŁAWY" relacji Szczecin Glówny - Olsztyn Glówny na odcinku Słupski - Damnica

     

Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

  • Pociąg TLK 38108/9 "LUBOMIRSKI" relacji Zakopane - Szczecin Główny na odcinku Damnica – Słupsk

Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

  • Pociąg IC 85100/1 "ALBATROS" relacji Szczecin Główny - Gdańsk Główny 

Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

  • Pociąg EIP 3800/1 relacji Kraków Główny – Kołobrzeg odwołany na odcinku Potęgowo  – Kołobrzeg

Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

 

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności