Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Opóźnienie pociągu IC nr 10110/1 „ŻUBR” w dniu 10.04.2024 roku

Opublikowano: 2025-04-10, 08:07

W dniu 10.04.2025 r. z powodu defektu lokomotywy i opóźnienia pociągu IC nr 10110/1 „ŻUBR” relacji Białystok – Warszawa Wschodnia wprowadzono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w poniższych pociągach:

  • PR nr 10400 (R) relacji Białystok – Czeremcha
  • KM nr 99108 (RE2) „CZEREMSZAK” relacji Czeremcha – Warszawa Wschodnia
  • KM nr 91862 relacji Siedlce – Warszawa Zachodnia

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.