W dniu 10.04.2025 r. z powodu defektu lokomotywy i opóźnienia pociągu IC nr 10110/1 „ŻUBR” relacji Białystok – Warszawa Wschodnia wprowadzono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w poniższych pociągach:
- PR nr 10400 (R) relacji Białystok – Czeremcha
- KM nr 99108 (RE2) „CZEREMSZAK” relacji Czeremcha – Warszawa Wschodnia
- KM nr 91862 relacji Siedlce – Warszawa Zachodnia
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do