Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Kontakt

Infolinia „PKP Intercity” S.A.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i udzielą aktualnych informacji o usługach PKP Intercity. Numer dostępny jest całodobowo przez 7 dni w tygodniu.

+48 22 322 22 22 - koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

+48 42 205 45 31 - zgłoszenie wsparcia dla osób z niepełnosprawnością (należy zgłaszać z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem), koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Reklamacje, wnioski o zwrot należności za niewykorzystany bilet, skargi i inne zgłoszenia można złożyć za pośrednictwem formularza reklamacyjnego.

Pomocniczy formularz zgłoszeniowy (dla osób z niepełnosprawnością)

Przejazdy grupowe - oferta skierowana do grup złożonych co najmniej z 11 osób, składających się z dzieci, młodzieży lub osób dorosłych. Więcej informacji na temat tej oferty.

Numer telefonu Adres e-mail Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach
Zakład Centralny 697 048 499 grupy.zcentralny@intercity.pl 7:00-15:00
Zakład Północny 605 720 552 grupy.zpolnocny@intercity.pl 8:00-15:00
Zakład Zachodni 502 849 985 grupy.zzachodni@intercity.pl 6:00-17:00
Zakład Południowy (12) 393 55 17 grupy.zpoludniowy@intercity.pl 9:00-17:00
Centrala (22) 474 27 68 przejazdy-grupowe@intercity.pl 7:30-15:30
Jeśli w grupie jest przynajmniej jedna osoba z niepełnosprawnościami lub ograniczoną możliwością poruszania się, zgłoś się do nas nie później niż 24 godzin, nie wcześniej niż 30 dni przed podróżą – telefonicznie pod nr telefonu + 48 42 205 45 31 lub za pomocą formularza zgłoszeniowego.

Punkty rzeczy znalezionych - w sprawie zagubionego bagażu na pokładzie pociągu „PKP Intercity” S.A. za pomocą wyszukiwarki znajdującej się na stronie internetowej można sprawdzić czy został on odnaleziony oraz gdzie i kiedy można go odebrać.

Chcesz się upewnić czy znaleźliśmy Twoją rzecz? Chcesz odebrać swoją zgubę?

Skontaktuj się telefonicznie lub e-mailowo z Punktem Rzeczy Znalezionych.

Numer telefonu Adres e-mail Czynny w godzinach Obsługiwany w dniach
WARSZAWA 697 044 651 PRZ.Warszawa@intercity.pl 7:00 - 15:00 poniedziałek - piątek oprócz świąt oraz 25 listopada 2025 r.
KRAKÓW 12 393 55 16 PRZ.Krakow@intercity.pl 9:00 - 17:00
PRZEMYŚL 695 322 018 9:00 - 17:00
GDYNIA 786 857 807 PRZ.Gdynia@intercity.pl 7:00 - 15:00
SZCZECIN 697 044 415 PRZ.Szczecin@intercity.pl
KOŁOBRZEG 695 321 247 PRZ.Kolobrzeg@intercity.pl
BYDGOSZCZ 697 048 539 PRZ.Bydgoszcz@intercity.pl
OLSZTYN 601 435 914 PRZ.Olsztyn@intercity.pl
WROCŁAW 786 857 854 PRZ.Wroclaw@intercity.pl PRZ.Poznan@intercity.pl 7:00 - 14:00

Inne kontakty:

L.p. Nazwa biura Numer telefonu/ adres mailowy
1. Inspektor Ochrony Danych Inspektor Ochrony Danych
Tel. +48 474 21 15
Adres e-mail: iod@intercity.pl
2. Biuro Zakupów Adres e-mail: kontakt.zakupy@intercity.pl
3. Biuro Rozliczeń i Windykacji Windykacja bezbiletowa
Tel. +22 474 26 23
Adres e-mail: wezwania@intercity.pl

Windykacja kontrahentów
Adres e-mail: windykacja@intercity.pl
metryczka
Wytworzył: PKP Intercity S.A.
Data wytworzenia: 27.06.2024
Opublikował w BIP: Fiodorow Artur
Data opublikowania: 27.06.2024 19:16
Ostatnio zmodyfikował w BIP: Fiodorow Artur
Data ostatniej modyfikacji: 24.03.2025 14:29