Kontakt
Infolinia „PKP Intercity” S.A.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i udzielą aktualnych informacji o usługach PKP Intercity. Numer dostępny jest całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
+48 22 322 22 22 - koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
+48 42 205 45 31 - zgłoszenie wsparcia dla osób z niepełnosprawnością (należy zgłaszać z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem), koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Reklamacje, wnioski o zwrot należności za niewykorzystany bilet, skargi i inne zgłoszenia można złożyć za pośrednictwem formularza reklamacyjnego.
Pomocniczy formularz zgłoszeniowy (dla osób z niepełnosprawnością)
Przejazdy grupowe - oferta skierowana do grup złożonych co najmniej z 11 osób, składających się z dzieci, młodzieży lub osób dorosłych. Więcej informacji na temat tej oferty.
Numer telefonu | Adres e-mail | Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach | |
---|---|---|---|
Zakład Centralny | 697 048 499 | grupy.zcentralny@intercity.pl | 7:00-15:00 |
Zakład Północny | 605 720 552 | grupy.zpolnocny@intercity.pl | 8:00-15:00 |
Zakład Zachodni | 502 849 985 | grupy.zzachodni@intercity.pl | 6:00-17:00 |
Zakład Południowy | (12) 393 55 17 | grupy.zpoludniowy@intercity.pl | 9:00-17:00 |
Centrala | (22) 474 27 68 | przejazdy-grupowe@intercity.pl | 7:30-15:30 |
Jeśli w grupie jest przynajmniej jedna osoba z niepełnosprawnościami lub ograniczoną możliwością poruszania się, zgłoś się do nas nie później niż 24 godzin, nie wcześniej niż 30 dni przed podróżą – telefonicznie pod nr telefonu + 48 42 205 45 31 lub za pomocą formularza zgłoszeniowego. |
Punkty rzeczy znalezionych - w sprawie zagubionego bagażu na pokładzie pociągu „PKP Intercity” S.A. za pomocą wyszukiwarki znajdującej się na stronie internetowej można sprawdzić czy został on odnaleziony oraz gdzie i kiedy można go odebrać.
Chcesz się upewnić czy znaleźliśmy Twoją rzecz? Chcesz odebrać swoją zgubę?
Skontaktuj się telefonicznie lub e-mailowo z Punktem Rzeczy Znalezionych.
Numer telefonu | Adres e-mail | Czynny w godzinach | Obsługiwany w dniach | |
---|---|---|---|---|
WARSZAWA | 697 044 651 | PRZ.Warszawa@intercity.pl | 7:00 - 15:00 | poniedziałek - piątek oprócz świąt oraz 25 listopada 2025 r. |
KRAKÓW | 12 393 55 16 | PRZ.Krakow@intercity.pl | 9:00 - 17:00 | |
PRZEMYŚL | 695 322 018 | 9:00 - 17:00 | ||
GDYNIA | 786 857 807 | PRZ.Gdynia@intercity.pl | 7:00 - 15:00 | |
SZCZECIN | 697 044 415 | PRZ.Szczecin@intercity.pl | ||
KOŁOBRZEG | 695 321 247 | PRZ.Kolobrzeg@intercity.pl | ||
BYDGOSZCZ | 697 048 539 | PRZ.Bydgoszcz@intercity.pl | ||
OLSZTYN | 601 435 914 | PRZ.Olsztyn@intercity.pl | ||
WROCŁAW | 786 857 854 | PRZ.Wroclaw@intercity.pl PRZ.Poznan@intercity.pl | 7:00 - 14:00 |
Inne kontakty:
L.p. | Nazwa biura | Numer telefonu/ adres mailowy |
---|---|---|
1. | Inspektor Ochrony Danych | Inspektor Ochrony Danych Tel. +48 474 21 15 Adres e-mail: iod@intercity.pl |
2. | Biuro Zakupów | Adres e-mail: kontakt.zakupy@intercity.pl |
3. | Biuro Rozliczeń i Windykacji | Windykacja bezbiletowa Tel. +22 474 26 23 Adres e-mail: wezwania@intercity.pl Windykacja kontrahentów Adres e-mail: windykacja@intercity.pl |