a a a

Kasy biletowe

Wykazy kas, w których kupisz bilety na nasze pociągi:

   
adres godziny otwarcia bilety Płatność kartą
krajowe między-narodowe okresowe IC okresowe PR i KM

Ważne!
Wszelkie wnioski i reklamacje, które dotyczą usług PKP Intercity można składać w kasach tegoż przewoźnika (tzw. kasy własne). Bilety na przejazdy pociągami spółki PKP Intercity są natomiast sprzedawane również w kasach biletowych (własnych i agencyjnych) innych spółek: Przewozy Regionalne, Koleje Mazowieckie oraz Koleje Wielkopolskie. Ich wykazy znajdują się na stronach internetowych przewoźników.

Kasy własne PKP Intercity znajdują się w następujących miastach: Białystok, Bielsko Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Katowice, Kielce, Kołobrzeg, Konin, Koszalin, Kraków, Kutno, Leszno, Lębork, Lublin, Łowicz, Łódź, Malbork, Olsztyn, Opole, Piotrków Trybunalski, Poznań, Przemyśl, Przeworsk, Rybnik, Radom, Rzeszów, Skarżysko Kamienna, Skierniewice, Słupsk, Sopot, Sosnowiec, Stargard Szczeciński, Szczecin, Tarnów, Tczew, Terespol, Tarnów, Tychy, Warszawa, Włocławek, Wrocław, Zabrze, Zakopane, Zawiercie, Zebrzydowice, Zielona Góra.

 

Poniżej prezentujemy wzór biletu oraz szczegółowy opis jego elementów.

Wzory i opis biletów

© 2011 PKP Intercity S.A.
polski
english

Komunikaty

Udostępniona sprzedaż w pociągach międzynarodowych[ więcej ]
Przystanki PKP Intercity BUS relacji Krynica Morska – Malbork – Krynica Morska oraz Kraków – Ustrzyki Górne – Kraków[ więcej ]
Wzajemne honorowanie biletów w pociągach uruchamianych przez „PKP Intercity” S.A. i „Koleje Mazowieckie-KM” sp. z o.o.[ więcej ]
Przystanki PKP Intercity BUS relacji Warszawa - Białystok - Warszawa[ więcej ]
Przedłużone honorowanie biletów odcinkowych[ więcej ]
Ustawa o kombatantach - zmiana wymiaru ulg przejazdowych[ więcej ]
Wstrzymana sprzedaż biletów PKP Intercity, w wybranych biletomatach na dworcu Warszawa Centralna[ więcej ]
Autobusowa komunikacja zastępcza na odcinku Zamość - Rzeszów - Zamość[ więcej ]
Informacja dotycząca fakturowania za bilety[ więcej ]
Zakończenie współpracy z firmą eCard - zwrot należności za niewykorzystane bilety na drodze reklamacji.[ więcej ]
Przejdź do pełnej listy komunikatów