Zalogowałeś/aś się do serwisu e-IC i nie wiesz, co dalej? Spokojnie, korzystanie z systemu internetowych rezerwacji biletów e-IC jest bardzo proste, a do wszystkich funkcji mamy dostęp poprzez panel z dziewięcioma wygodnymi zakładkami
  1. MOJE BILETY – zakładka zawierająca wykaz wszystkich naszych transakcji, czyli:
    • oczekujących na płatność – wykaz biletów, za które system e-IC nie otrzymał elektronicznego potwierdzenia o dokonaniu płatności;
    • opłaconych – w kolumnie podglądu możemy przejrzeć szczegóły podróży; w kolumnie ‘Rezygnacja’ dostępny jest przycisk "Rezygnuj", którego użycie skutkuje zwrotem biletu, w zakładce tej dostępne są także funkcje: wydruku biletu, zapisania go w formie PDF na urządzeniu mobilnym, jednokrotnej zmiany danych podróżnego oraz w ciągu 7 dni od zakupu biletu oraz możliwość wygenerowania faktury);
    • zwróconych – wykaz biletów, z których zrezygnowaliśmy, możemy tu również skorzystać z opcji umożliwiającej pobranie faktury korekty do zwróconego biletu;
    • anulowanych w ostatnich 7 dniach;
    • faktura VAT – zakładka, w której udostępnione są opcje: „Pobierz fakturę VAT”, „Pobierz korektę” lub informacja, że faktura została wysłana pocztą.
  2. WYSZUKAJ POŁĄCZENIE – zakładka umożliwia wyszukanie połączenia i zakup biletów w relacjach krajowych i międzynarodowych.
  3. MOJE DANE/ZMIANA HASŁA – formularz z danymi naszego konta. Możemy je oczywiście dowolnie zmienić (stosując się do zasad określonych w pierwszym punkcie naszego poradnika - rejestracja w systemie e-IC). W zakładce możemy zmienić hasło dostępu do naszego konta. Nowe hasło (8-15 znaków: litery oraz cyfry). Zmiany zatwierdzamy przyciskiem 'Zapisz'. Należy jednak pamiętać, że wprowadzenie korekty w naszych danych nie powoduje modyfikacji na wcześniej wystawionych biletach.
  4. REGULAMIN I CENNIK – przepisy dotyczące internetowej sprzedaży biletów (e-IC) oraz aktualny cennik usług przewozowych PKP Intercity – dostępne w wygodnych plikach do pobrania.
  5. INSTRUKCJA – opis rejestracji krok po kroku oraz praktyczny przewodnik po systemie e-IC i jego funkcjach.
  6. FAQ – odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Klientów pytania.
  7. OBSŁUGA UŻYTKOWNIKÓW NIEZAREJESTROWANYCH – sekcja poświęcona obsłudze biletów zakupionych przez użytkowników niezarejestrowanych w systemie e-IC.
  8. WYLOGUJ – wylogowanie z konta Użytkownika.

Strona Intercity.pl używa plików cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Więcej informacji w Polityce bezpieczeństwa

X