a a a

Reklamacje, skargi i zwroty biletów

Reklamacje i skargi w komunikacji krajowej

W tym dziale dowiesz się gdzie możesz zgłosić reklamację lub skargę dotyczącą komunikacji krajowej.

Reklamacje i skargi w komunikacji międzynarodowej

W tym dziale dowiesz się gdzie możesz zgłosić reklamację dotyczącą komunikacji międzynarodowej.

Terminy wnoszenia skarg/reklamacji oraz zwrotu biletów

Sprawdź zebrane w jednym miejscu terminy wynikające z obowiązujących przepisów.

polski
english

Komunikaty

Wstrzymana sprzedaż biletów na połączenia międzynarodowe od 14.06.2014r.[ więcej ]
Autobusowa komunikacja zastępcza na odcinku Zamość - Rzeszów - Zamość[ więcej ]
Wznowiona sprzedaż biletów na połączenia międzynarodowe od 26/27 kwietnia 2014r.[ więcej ]
Zmiany w tabelach opłat za bilety jednorazowe wg oferty specjalnej „BILET RELACYJNY”[ więcej ]
Wzajemne honorowanie biletów na odcinku Warszawa Wschodnia – Skierniewice („PKP Intercity” i „Koleje Mazowieckie-KM”)[ więcej ]
Informacja dotycząca fakturowania za bilety[ więcej ]
Zakończenie współpracy z firmą eCard - zwrot należności za niewykorzystane bilety na drodze reklamacji.[ więcej ]
Honorowanie miesięcznych biletów odcinkowych w pociągach EIC[ więcej ]
Przejdź do pełnej listy komunikatów